Darmowa dostawa od 150 PLN

Pomoc

Masz pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Jak złożyć zamówienie?

  1. Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka.
  2. Przejdź do koszyka i kliknij „Przejdź do płatności”.
  3. Wypełnij formularz zamówienia, wybierz metodę dostawy i płatności.
  4. Potwierdź zamówienie – otrzymasz e-mail z jego podsumowaniem.

Jakie są dostępne metody płatności?

Oferujemy:

  • Przelew tradycyjny – realizacja zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Płatność przy odbiorze osobistym – gotówką 

Więcej informacji znajdziesz na stronie [Metody płatności].

Jakie są dostępne metody dostawy?

Twoje zamówienie dostarczymy w dogodny dla Ciebie sposób:

  • Paczkomaty InPost
  • Kurier
  • Poczta Polska
  • Odbiór osobisty

Szczegóły znajdziesz na stronie [Metody dostawy].

Jak sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z jego szczegółami. Gdy paczka zostanie wysłana, dostaniesz numer śledzenia przesyłki, abyś mógł na bieżąco sprawdzać, gdzie się znajduje.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, masz prawo do zwrotu produktu w terminie 14 dni od daty zakupu. Produkt powinien być w nienaruszonym stanie. Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w [Polityce zwrotów].

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami:
📧 E-mail: skleptuxedopaws@gmail.com
📞 Telefon: +48 734 641 920
🕒 Godziny pracy: 10:00-21:00 pn.-nd.

Chętnie pomożemy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!